Bloggen version 3.0

Ja, uppenbarligen tredje gången jag kör igång den här bloggen nu. Började skriva i mitten på 2009 första gången. Skummade igenom gamla inlägg och insåg att det var läge att rensa bort lite "skit".

Med det sagt så bör ni ta i beaktande att alla inlägg äldre än detta är minst ett år äldre än detta och jag kan ha missat nån galen grej jag skrivit då eller smärre faktafel till och med, men det bjuder jag på. ;) Dock får ni gärna påpeka det så jag kan åtgärda felen.

Den här omgången kommer bloggen att handla mest om politik och miljö. Jag kommer att kommentera aktuella händelser om det händer något intressant kopplat till politik eller miljön.

För er som inte känner till mig kan jag ge er en kort presentation:
Jag heter Mikael Andersson, föddes -88 i Göteborg. Just nu bor jag i Uppsala och studerar sista året på högskoleingenjörsprogrammet i maskinteknik på Uppsala universitet. Min politiska övertygelse är mer eller mindre socialliberalism och jag är aktiv medlem i LUF Uppsala.

Det var det. Håll utkik så kommer det inlägg så ofta jag orkar och har något vettigt att skriva.
På återseende!
/Micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0