En liten revival kanske?

Jag funderar faktiskt på att dra igång den här bloggen igen. De senaste veckorna har jag blivit väldigt engagerad och intresserad av politik och insett att om någonting ska bli gjort så kan man inte sitta still och bara skriva om det.

Därför har jag i princip bestämt mig för att gå med i ett parti och arbeta mig uppåt tills jag når en position där jag faktiskt kan göra lite skillnad. Bli politiker helt enkelt. Så efter valet ska jag antagligen gå med i FP, eftersom det är dom som har mest lika, eller minst olika, åsikter som jag. Sedan får vi se, jag har höga ambitioner men man vet aldrig hur långt dom räcker.

Jag är iaf redo att offra en del, det är ändå våran framtid som står på spel.


Fram till valet kommer jag att försöka lära mig hur allt fungerar ordentligt och så vidare. Sen blir det spännande att se vad som kommer att hända och vilka som vinner osv. Som det ser ut nu så bildar högerblocket majoritet och det vore helt klart guld enligt mig.

Vad säger ni? Micke for statsminister 2014?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0