Rädda världen 1.0

Hej, idag ska jag inte klaga på något vilket är väldigt skönt för en gångs skull. Ni som följer mig på facebook och twitter kanske känner igen att jag skrivit att jag jobbat på ett ”rädda världen”-projekt.

Idag är tiden kommen att faktiskt publicera detta lilla projekt, det handlar om ett koncept(alltså långt ifrån färdigt.) på hur vi kan odla mat på ett säkert, stabilt och miljövänligt sätt och samtidigt uppnå en del andra positiva effekter.

Anledningen till att jag väntat med att publicera är att det är mitt bidrag till case-tävlingen studentpriset 2011, men nu är inlämningen avslutad så det finns ingen anledning att dra ut mer på det.

Här finns arbetet:
http://dl.dropbox.com/u/25365815/V%C3%A4xt-hus_slutgiltig_publik.pdf

Ni är varmt välkomna att sprida konceptet med vinden och också komma med kritik om ni tycker att det behövs.

Mvh/
Mikael


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0